Соціальний захист населення (9)
Управлінням соціального захисту населення постійно здійснюється моніторинг стану своєчасної виплати заробітної плати працівникам підприємств, установ та організацій району.
Станом на 01.04.2018 року за оперативними даними заборгованість з виплати заробітної плати на підприємствах району відсутня.
Протягом 2018 року проведено 3 засідання міжвідомчої робочої групи з питань забезпечення реалізації рішень, спрямованих на підвищення рівня оплати праці та дотримання норм законодавства в частині мінімальної заробітної плати на якому заслухано 9 керівників підприємств, установ, організацій з приводу дотримання мінімальної заробітної плати.
Управлінням соціального захисту населення протягом січня - березня 2018 року нараховано і виплачено державних допомог в сумі 38 293.1 тис. гривень.
Програмою житлових субсидій охоплено 10 003 сімей, в т.ч. 2203 сім’ї, які звернулися за призначенням субсидія на тверде паливо та скраплений газ. Сума призначених субсидій за січень-березень цього року становить 52 856,6 тис.грн..
На засіданні комісії розглянуто 98 звернень щодо надання одноразової грошової допомоги з районного бюджету на лікування та ліквідацію наслідків пожежі, в т.ч. учасникам АТО. Всього виплачено зазначеної допомоги 59 заявникам на суму 53,0 тис.грн.
З метою підвищення рівня доступу до соціальних послуг у сільській місцевості протягом січня-березня 2018 року управлінням соціального захисту населення здійснено 9 виїздів мобільного офісу у 37 населених пунктів, на яких прийнято документи для призначення різних видів допомог та субсидій від 1271 громадян.
Список підприємств, установ та організацій Ратнівського району, на яких укладено колективний договір станом на 01.04.2018 року
№ п/п |
Назва установи, підприємства, організації |
Термін, на який укладено колективний договір |
Зміни і доповнення на 2018 рік |
Необхідність укладання нового колективного договору |
При-мітка |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
АПК |
|||||
1. |
Управління агропромислового розвитку |
2016-2018 |
Внести зміни |
||
2. |
ТДВ «Волинська ПМК-8» |
2012-2016 |
Новий |
||
3. |
ТзОВ «Журавлини» |
2013-2016 |
Новий |
||
4. |
СФГ «»Промінь |
2018 - 2021 |
|||
5. |
Управління земельних ресурсів |
2013-2017 |
Новий |
||
6. |
СГВК «Гірниківський» |
201-2018 |
Внести зміни |
||
7. |
СГВК «Млинівський» |
2015-2017 |
Новий |
||
8. |
ДП СЛАП «Ратнеагроліс» |
2016-2020 |
Внести зміни |
||
9. |
ПрАТ «Ратнівський молокозавод» |
2016-2019 |
Внести зміни |
||
10. |
Райагрошляхбуд |
2016-2020 |
Внести зміни |
||
11. |
СВК «Прип’ять» |
2013-2015 |
Новий |
||
12. |
ФГ «САД» |
2007 |
Новий |
||
13. |
СГПП «Надія» |
2012-2014 |
Новий |
||
14. |
СВК «Колос» |
2012-2014 |
Новий |
||
15. |
СВК «Україна» |
2012-2014 |
Новий |
||
16. |
СВК «Світанок» |
2015 |
Новий |
||
17. |
СГТзОВ «Ратнівський аграрій» |
2012-2015 |
Новий |
||
18. |
Управління ветеринарної медицини в Ратнівському районі |
2013-2015 |
Новий |
||
19. |
Ратнівська районна державна лікарня ветеринарної медицини |
2017-2021 |
Внести зміни |
||
20. |
Ратнівське МСЛП |
2017-2019 |
Внести зміни |
||
ОСВІТА |
|||||
21. |
МНВК смт. Ратне |
2013-2015 |
Новий |
||
22. |
Відділ освіти |
2011-2015 |
Новий |
||
23. |
Угода між відділом освіти і профспілкою |
2017-2021 |
|||
24. |
Заболоттівська ДМШ |
2016-2020 |
Внести зміни |
||
25. |
Заболоттівська спеціальна загальноосвітня школа-інтернат |
2015-2017 |
Новий |
||
26. |
НВК «ЗОШ І-ІІІ ст. – дитячий садок» смт. Заболоття |
2012-2015 |
Новий |
||
27. |
НВК «ЗОШ І-ІІІ ст. – дитячий садок» с. Заліси |
2017-2021 |
Внести зміни |
||
28. |
НВК «ЗОШ І-ІІІ ст. – дитячий садок» с. Гірники |
2017 - 2020 |
Внести зміни |
||
29. |
НВК «ЗОШ І-ІІІ ст. – дитячий садок» с. Жиричі |
2017-2021 |
Внести зміни |
||
30. |
НВК «ЗОШ І-ІІІ ст. – дитячий садок» с. Річиця |
2017-2021 |
Внести зміни |
||
31. |
НВК «ЗОШ І-ІІІ ст. – дитячий садок» с. Заброди |
2017-2020 |
Внести зміни |
||
32. |
НВК «ЗОШ І-ІІІ ст. №1 – гімназія ім. В.Газіна» смт. Ратне |
2014-2017 |
Новий |
||
33. |
НВК «ЗОШ І-ІІІ ст. – дитячий садок» с. Видраниця |
2017-2021 |
Внести зміни |
||
34. |
НВК «ЗОШ І-ІІІ ст. №2 ім. М.Заліпи» смт. Ратне |
2018 - 2020 |
|||
35. |
НВК «ЗОШ І-ІІІ ст. – дитячий садок» с. Тур |
2017-2019 |
Внести зміни |
||
36. |
НВК «ЗОШ І-ІІІ ст. – дитячий садок» с. С - Оріхові |
2013-2016 |
Новий |
||
37. |
НВК «ЗОШ І-ІІІ ст. – дитячий садок» с. Здомишель |
2017-2021 |
Внести зміни |
||
38. |
НВК «ЗОШ І-ІІІ ст. – дитячий садок» с. Поступель |
2017-2021 |
Внести зміни |
||
39. |
НВК «ЗОШ І-ІІІ ст. – дитячий садок» с. Залухів |
2017-2021 |
Внести зміни |
||
40. |
НВК «ЗОШ І-ІІІ ст. – дитячий садок» с. Велимче |
2017-2020 |
Внести зміни |
||
41. |
НВК «ЗОШ І-ІІІ ст. – дитячий садок» ім. Петра Штика с. Самари |
2016-2019 |
Внести зміни |
||
42. |
НВК «ЗОШ І-ІІІ ст. – дитячий садок» с. Прохід |
2014-2017 |
Новий |
||
43. |
НВК «ЗОШ І-ІІІ ст. – дитячий садок» с. Щедрогір |
2015-2018 |
Внести зміни |
||
44. |
НВК «ЗОШ І-ІІІ ст. – дитячий садок» с. Датинь |
2015-2017 |
Новий |
||
45. |
НВК «ЗОШ І-ІІІ ст. – дитячий садок» с. Гута |
2014-2018 |
Внести зміни |
||
46. |
НВК «ЗОШ І-ІІІ ст. – дитячий садок» с. Замшани |
2017-2020 |
Внести зміни |
||
47. |
НВК «ЗОШ І-ІІІ ст. – дитячий садок» с. Броди |
2017-2021 |
Внести зміни |
||
48. |
НВК «ЗОШ І-ІІІ ст. – дитячий садок» с. Кортеліси |
2017-2021 |
Внести зміни |
||
49. |
Ратнівський дитячий яслі – сад №1 |
2017-2021 |
Внесені зміни |
||
50. |
НВК «ЗОШ І-ІІ ст. – дитячий садок» с. Млинове |
2015-2018 |
Внести зміни |
||
51. |
НВК «ЗОШ І-ІІ ст. – дитячий садок» с. Конище |
2015-2018 |
Внести зміни |
||
52. |
НВК «ЗОШ І-ІІ ст. – дитячий садок» с. М – Річицькі |
2017-2020 |
Внести зміни |
||
53. |
НВК «ЗОШ І-ІІ ст. – дитячий садок» с. Язавні |
2013-2016 |
Новий |
||
54. |
НВК «ЗОШ І-ІІ ст. – дитячий садок» с. Сільце |
2014-2016 |
Новий |
||
55. |
НВК «ЗОШ І-ІІ ст.» с. Височне |
2017-2021 |
Внести зміни |
||
56. |
НВК «ЗОШ І-ІІ ст.» с. Щитинська Воля |
2012-2015 |
Новий |
||
57. |
НВК «ЗОШ І-ІІ ст.» с. Якушів |
2017-2021 |
Внести зміни |
||
58. |
НВК «ЗОШ І-ІІ ст.» с. Зоряне |
2013-2015 |
Новий |
||
59. |
НВК «ЗОШ І-ІІ ст.» с. Межисить |
2013-2015 |
Новий |
||
60. |
НВК «ЗОШ І-ІІ ст.» с. Краска |
2017-2018 |
Внести зміни |
||
61. |
НВК «ЗОШ І-ІІ ст.» с. П - Річицькі |
2015-2017 |
Новий |
||
ІНШІ УСТАНОВИ, ПІДПРИЄМСТВА, ОРГАНІЗАЦІЇ |
|||||
62. |
Тристороння угода між Ратнівською РДА, районним об’єднанням організацій роботодавців та координаційною радою галузевих профспілок району |
2016-2018 |
|||
63. |
Управління соціального захисту населення |
2016-2018 |
Внесені зміни |
||
64. |
ТзОВ «Алер» |
2016-2020 |
Внести зміни |
||
65. |
Управління Державної казначейської служби України |
2017-2020 |
Внести зміни |
||
66. |
КЗ «Ратнівський районний центр первинної медико – санітарної допомоги» |
2017-2021 |
Внести зміни |
||
67. |
Ратнівське МУВГ |
2017-2019 |
Внести зміни |
||
68. |
ПП «Алько» |
2018 - 2020 |
|||
69. |
Ратнівська централізована бібліотечна система |
2016-2020 |
Внести зміни |
||
70. |
Ратнівський районний центр зайнятості |
2015-2017 |
Новий |
||
71. |
Районний центр соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді |
2017-2021 |
Внести зміни |
||
72. |
ДП «Ратнівське лісомисливське господарство» |
2016-2020 |
Внесені зміни |
||
73. |
Старовижівське об’єднане управління пенсійного фонду України Волинської області |
2015-2017 |
Новий |
||
74. |
Районний будинок культури |
2015-2019 |
Внести зміни |
||
75. |
Ратнівський ВУЖКГ |
2015-2019 |
Внести зміни |
||
76. |
КП «Забсервіс» |
2016-2018 |
Внести зміни |
||
77. |
КЗ Самарівська дільнична лікарня |
2015-2019 |
Внести зміни |
||
78. |
Ратнівський районний спортивно – технічний клуб |
2016-2020 |
Внести зміни |
||
79. |
Відділ культури |
2016-2020 |
Внести зміни |
||
80. |
Управління фінансів Ратнівської РДА |
2016-2019 |
Внесені зміни |
||
81. |
Ратнівська РЦЛ №1 |
2015-2017 |
Новий |
||
82. |
Ратнівська РДА |
2016-2017 |
Новий |
||
83. |
Ковельське міжрайонне об’єднання ОДПІ |
2014-2016 |
Новий |
||
84. |
Територіальний центр |
2013-2015 |
Новий |
||
85. |
ТзОВ «Аптека №1 «Здоров’я» |
2013-2015 |
Новий |
||
86. |
ДП «Ново-буд» |
2013-2016 |
Новий |
||
87. |
Заболоттівська РЛ №2 |
2014-2016 |
Новий |
||
88. |
Ратнівський районний центр дитячої та юнацької творчості |
2017-2021 |
Внести зміни |
||
89. |
Редакційно – видавничий комплекс «Ратнівщина» |
2014-2016 |
Новий |
||
90. |
Ратнівський районний суд Волинської області |
2014-2015 |
Новий |
||
91. |
ПрАТ «Ратнівське РТП» |
2013-2015 |
Новий |
||
92. |
ПП «Авторух - стандарт» |
2013-2015 |
Новий |
||
93. |
КПМПП – РФ «Медоліс» |
2013-2015 |
Новий |
||
94. |
Галузева угода Ратнівської райспоживспілки |
2014-2016 |
Нова |
||
95. |
Ратнівська райспоживспілка |
2014-2016 |
Новий |
||
96. |
Ратнівське СТ |
2014-2016 |
Новий |
||
97. |
Гірниківське СТ |
2014-2016 |
Новий |
||
98. |
Заболоттівське СТ |
2014-2016 |
Новий |
||
99. |
Ратнівська районна рада |
2017-2019 |
Внести зміни |
||
100. |
Ратнівська с/р |
2017-2019 |
Внести зміни |
||
101. |
Жиричівська с/р |
2014-2016 |
Новий |
||
102. |
Гірниківська с/р |
2016-2017 |
Новий |
||
103. |
Прохідська с/р |
2016-2019 |
Внести зміни |
||
104. |
Забродівська с/р |
Новий |
|||
105. |
Заболоттівська с/р |
Новий |
|||
106. |
Самарівська с/р |
Новий |
ДО УВАГИ ОДЕРЖУВАЧІВ СУБСИДІЙ !
Управління соціального захисту населення Ратнівської райдержадміністрації повідомляє, що відповідно до пункту 14 Положення про порядок призначення та надання населенню субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива, затвердженого постановою КМУ від 21 жовтня 1995 р. №848 (із змінами) 16 квітня 2018 року закінчується опалювальний сезон для домогосподарств, які використовують природний газ для індивідуального опалення.
У зв’язку із закінченням опалювального сезону 2017-2018 років управлінням соціального захисту населення 3 квітня 2018 року проведено перерахунок житлових субсидій без звернення громадян.
Про новий розмір субсидії на оплату ЖКП можна дізнатися в управлінні соціального захисту населення, а також за тел. 2-20-90, 2-16-35 .
Графік
виїзду «Мобільного соціального офісу»
на квітень 2018 року
Назва сільської (селищної) ради |
Дата виїзду |
Початок роботи |
Жиричі |
11.04.2018 |
9.00 |
Гірники |
18.04.2018 |
9.00 |
Замшани |
20.04.2018 |
9.00 |
Звіти про виконання паспорта бюджетної програми місцевого бюджету станом на 1 січня 2018 року
Забезпечення нележних умов для виховання та розвитку дітей-сиріт і дітей, позбавлених батьківського піклування, в дитячих будинках (у т.ч. сімейного типу, прийомних сім'ях), в сім' ях патронатного вихователя
Надання пільг та житлових субсидій насенню на оплату електроенергії, природного газу, послуг тепло-, водопостачання і водовідведення, квартирної плати, вивезення побутового сміття та рідких нечистот
Надання пільг та субсидій населенню на придбання твердого та рідкого пічного побутового палива і скрапленого газу
Надання допомоги сім'ям з дітьми, малозабезпеченим сім'ям, інвалідам з дитинства, дітям-інвалідам та тимчасової допомоги дітям
Пільгове медичне обслуговування осіб, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи
Надання допомоги по догляду за інвалідами І чи ІІ групи внаслідок психічного розладу
Видатки на поховання учасників бойових дій та інвалідів війни
Надання соціальних гарантій інвалідам, фізичним особам, які надають соціальні послуги громадянам похилого віку, інвалідам, дітям-інвалідам, хворим, які не здатні до самообслуговування і потребуют сторонньої допомоги
Соціальний захист ветеранів війни та праці
Інші видатки на соціальний захист населення
Надання пільг з оплати послуг зв'язку та інших передбачених законодавством пільг (крім пільг на оплату ліків, зубопротезування, забезпечення продуктами харчування, оплату електроенергії, природного газу, послуг тепло-, водопостачання і водовідведення, квартирної плати, вивезення побутового сміття та рідких нечистот) та компенсації за пільговий проїзд окремих категорій громадян
Управлінням соціального захисту населення постійно здійснюється моніторинг стану своєчасної виплати заробітної плати працівникам підприємств, установ та організацій району.
Станом на 01.03.2018 року за оперативними даними заборгованість з виплати заробітної плати на підприємствах району відсутня.
Протягом 2018 року проведено 2 засідання міжвідомчої робочої групи з питань забезпечення реалізації рішень, спрямованих на підвищення рівня оплати праці та дотримання норм законодавства в частині мінімальної заробітної плати на якому заслухано 4 керівників підприємств, установ, організацій з приводу дотримання мінімальної заробітної плати.
Управлінням соціального захисту населення протягом січня-лютого 2018 року нараховано і виплачено державних допомог в сумі 25 093.1 тис. гривень.
Програмою житлових субсидій охоплено 8009 сімей, в т.ч. 1833 сім’ї, які звернулися за призначенням субсидія на тверде паливо та скраплений газ. Сума призначених субсидій за січень-лютий цього року становить 35232.2 тис.грн..
На засіданні комісії розглянуто 62 звернення щодо надання одноразової грошової допомоги з районного бюджету на лікування та ліквідацію наслідків пожежі, в т.ч. учасникам АТО. Всього виплачено зазначеної допомоги 17 заявникам на суму 14,0 тис.грн.
З метою підвищення рівня доступу до соціальних послуг у сільській місцевості протягом січня-лютого 2018 року управлінням соціального захисту населення здійснено 7 виїздів мобільного офісу у 25 населених пунктів, на яких прийнято документи для призначення різних видів допомог та субсидій від 1166 громадян.
Паспорти бюджетної програми від 13 лютого 2018 року: Наказ про затвердження паспортів бюджетних програм на 2018 рік Надання допомоги сім'ям з дітьми, малозабезпеченим сім'ям, тимчасової допомоги дітям Пільгове медичне обслуговування осіб, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи Видатки на поховання учасників бойових дій та осіб з інвалідністю внаслідок війни Забезпечення реалізації окремих програми для осіб з інвалідністю Соціальних захист ветеранів війни та праці Надання допомоги особам з інвалідністю, дітям з інвалідністю, особам, які не мають права на пенсію, непрацюючій особі, яка досягла загального пенсійного віку, але не набула права на пенсійну виплату, допомоги по догляду за особами з інвалідністю І чи ІІ групи внаслідок психічного розладу
Графік виїзду «Мобільного соціального офісу» на березень 2018 року
НОВИЙ ВИД ДЕРЖАВНОЇ ДОПОМОГИ «ТИМЧАСОВА ДЕРЖАВНА СОЦІАЛЬНА ДОПОМОГА НЕПРАЦЮЮЧІЙ ОСОБІ, ЯКА ДОСЯГЛА ЗАГАЛЬНОГО ПЕНСІЙНОГО ВІКУ, АЛЕ НЕ НАБУЛА ПРАВА НА ПЕНСІЙНУ ВИПЛАТУ»
Кому призначається? Допомога призначається непрацюючій особі, яка досягла пенсійного віку (60 років), але не набула права на пенсію у зв’язку з відсутністю необхідного страхового стажу та за наявності 15 років страхового стажу.
На який термін надається допомога? Дана допомога призначається з дня звернення, у разі подання заяви з усіма необхідними документами, та перераховується кожні 6 місяців з урахуванням майнового стану заявника.
Який розмір допомоги? Розмір допомоги визначається як різниця між прожитковим мінімумом для осіб, які втратили працездатність, і середньомісячним сукупним доходом сім’ї в розрахунку на одну особу за попередні 6 місяців, але не може перевищувати 100% прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність. Які документи необхідно подати? Для призначення тимчасової допомоги особа подає до органу соцзахисту: - заяву; - документ, що посвідчує особу; - інформацію про адресу зареєстрованого місця проживання; - документ про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків; - довідку про наявний страховий стаж, видану органами Пенсійного Фонду України; - декларацію про доходи та майновий стан, заповнену на підставі довідок про доходи кожного члена сім’ї. До складу сім’ї включаються: чоловік, дружина, діти до 18 років, діти-студенти до 23 років.
У якому разі не призначається допомога? Тимчасова допомога не призначається у разі, коли: - середньомісячний сукупний дохід сім’ї в розрахунку на одну особу за попередні шість місяців перевищує 100 % прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність ; - особа одержує пенсію або державну соціальну допомогу, що призначається відповідно до Законів України «Про державну соціальну допомогу інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам» або «Про державну соціальну допомогу особам, які не мають права на пенсію, та особам з інвалідністю»; - особа або члени її сім’ї протягом 12 місяців перед зверненням за наданням тимчасової допомоги здійснили покупку, на суму, яка перевищує 50 тис. гривень; - особа працює, або провадить іншу діяльність, та отримує дохід; - за результатами вибіркового обстеження матеріально-побутових умов сім’ї виявлено, що особа має додаткові джерела для існування, не зазначені у декларації про доходи та майно (здавання в найм або в оренду житлового приміщення (будинку) або його частини; члени сім’ї працюють без оформлення трудових відносин; можливість отримання доходу від утримання худоби, птиці, інших тварин; дохід від народних промислів, використання наявної сільськогосподарської техніки, машин, мікроавтобусів тощо); - у власності особи або членів її сім’ї є друга квартира (будинок) за умови, що загальна площа житла перевищує 21 кв. метр на одного члена сім’ї та додатково 10,5 кв. метра на сім’ю, чи більш як один автомобіль, інший транспортний засіб (механізм). За наявності вищевказаних обставин, тимчасова допомога може бути призначена органом соціального захисту населення на підставі рішення комісії, якщо у складі сім’ї є особа з інвалідністю
Який термін дії допомоги? Допомога призначатиметься у період з 1 січня 2018 року по 31 грудня 2020 року. Управлінням соціального захисту населення постійно здійснюється моніторинг стану своєчасної виплати заробітної плати працівникам підприємств, установ та організацій району. Станом на 01.02.2018 року за оперативними даними заборгованість з виплати заробітної плат
Вівторок, 20 березня 2018 14:35
Звіт про виконання паспорта бюджетної програми місцевого бюджету станом на 1 січня 2018 рокуАвтор Administrator
Опубліковано в
Соціальний захист населення
Вівторок, 20 березня 2018 14:34
Звіт про виконання паспорта бюджетної програми місцевого бюджету станом на 1 січня 2018 рокуАвтор Administrator
Опубліковано в
Соціальний захист населення
Вівторок, 20 березня 2018 14:33
Звіт про виконання паспорта бюджетної програми місцевого бюджету станом на 1 січня 2018 рокуАвтор Administrator
Опубліковано в
Соціальний захист населення
Вівторок, 20 березня 2018 14:32
Звіт про виконання паспорта бюджетної програми місцевого бюджету станом на 1 січня 2018 рокуАвтор Administrator
Опубліковано в
Соціальний захист населення
Вівторок, 20 березня 2018 14:32
Звіт про виконання паспорта бюджетної програми місцевого бюджету станом на 1 січня 2018 рокуАвтор Administrator
Опубліковано в
Соціальний захист населення
Вівторок, 20 березня 2018 14:31
Звіт про виконання паспорта бюджетної програми місцевого бюджету станом на 1 січня 2018 рокуАвтор Administrator
Опубліковано в
Соціальний захист населення
Вівторок, 20 березня 2018 14:29
Звіт про виконання паспорта бюджетної програми місцевого бюджету станом на 1 січня 2018 рокуАвтор Administrator
Опубліковано в
Соціальний захист населення
Вівторок, 20 березня 2018 14:28
Звіт про виконання паспорта бюджетної програми місцевого бюджету станом на 1 січня 2018 рокуАвтор Administrator
Опубліковано в
Соціальний захист населення
Вівторок, 20 березня 2018 14:24
Звіт про виконання паспорта бюджетної програми місцевого бюджету станом на 1 січня 2018 рокуАвтор Administrator
Опубліковано в
Соціальний захист населення
|