20 лютого 2018 ОФІЦІЙНИЙ ВЕБ-САЙТ
  • Довідник телефонів працівників
  • Регуляторна політика
  • Публічна інформація
  • Вакансії
  • Нормативно-правова база
  • Реєстр містобудівних умов та
  • РДА і громадськість
  • Децентралізація влади
  • Генеральні плани
  • Очищення влади
  • Управління юстиції
    Вивчення громадської думки
    Відомості про район
    Центр надання адмін послуг
  • РДА звітує
  • Правове забезпечення
  • Місцевий бюджет
  • Ресурсний центр громад
    Прес-центр
  • Державний реєстр виборців
  • Оголошення
  • Відділ статистики інформує
  • Запобігання проявам корупції
  • Фінансовий контроль
  • Паспорти бюджетної програми
  • Керівництво
  • Громадська рада при РДА
  • Реформи в Україні
  • Центр зайнятості інформує
  • Безоплатна правова допомога
  • Порядок реєстрації
    Інвестиційний довідник
    Влада і громадськість
  • Соціальний захист населення
  • Євроатлантична інтеграція
  • АРХІВ НОВИН

    « Лютий 2018 »
    Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
          1 2 3 4
    5 6 7 8 9 10 11
    12 13 14 15 16 17 18
    19 20 21 22 23 24 25
    26 27 28        

    баннер229

    Соціальний захист населення (0)

    Управлінням соціального захисту населення постійно здійснюється моніторинг стану своєчасної виплати заробітної плати працівникам підприємств, установ та організацій району.

    Станом на 01.02.2018 року за оперативними даними заборгованість з виплати заробітної плати на підприємствах району відсутня.

    Протягом січня  2018 року проведено  1 засідання міжвідомчої робочої групи з питань забезпечення реалізації рішень, спрямованих на підвищення рівня оплати праці та дотримання норм законодавства в частині мінімальної заробітної плати на якому заслухано 1 керівника підприємств, установ, організацій з приводу дотримання мінімальної заробітної плати, підведено підсумки роботи за 2017 рік.

    Управлінням соціального захисту населення в січня 2018 року нараховано і виплачено державних допомог в сумі 12 705,1 тис. гривень.

    Програмою житлових субсидій охоплено 8009 сімей, в т.ч. 167 сімей, які звернулися за призначенням субсидія на тверде паливо та скраплений газ. Сума призначених субсидій за січень місяць становить 17634.9 тис.грн..

    На засіданні комісії розглянуто 25 звернення щодо надання одноразової грошової допомоги з районного бюджету на лікування та ліквідацію наслідків пожежі, в т.ч. учасникам АТО. Всього виплачено зазначеної допомоги 9 заявникам на суму 7,0  тис.грн.

    З метою підвищення рівня доступу до соціальних послуг у сільській місцевості протягом січня 2018 року управлінням соціального захисту населення  здійснено 2  виїзд мобільних офісів у 8 населених пункти, на яких прийнято документи для призначення різних видів допомог та субсидій від 93 громадян.

     

    Довідка

    про роботу управління соціального захисту населення

    Ратнівської райдержадміністрації за 2017 рік

     

    Впродовж 11-ти місяців 2017 року управлінням соціального захисту населення райдержадміністрації проводилась відповідна робота з реалізації завдань, визначених законами України, актами Президента України, Кабінету Міністрів України, розпорядчими документами голови облдержадміністрації, наказів Департаменту соціального захисту населення Волинської ОДА у сфері соціально-трудових відносин, надання субсидій, пільг, державних соціальних допомог, компенсацій, матеріально-побутового обслуговування інвалідів і ветеранів і т.д. Продовжено роботу щодо підтримки та соціальної адаптації внутрішньо переміщених осіб.

    Постійно вирішувались питання щодо збільшення рівня заробітної плати, недопущення виникнення заборгованості по її виплаті, легалізації «тіньової» зайнятості, вживались заходи спрямовані на поліпшення соціального захисту ветеранів війни та праці, демобілізованих воїнів АТО, інвалідів, пенсіонерів, одиноких непрацездатних громадян, сімей з дітьми, малозабезпечених верств населення, соціально незахищених громадян, велась роз’яснювальна робота.

    Відділом трудових відносин та державної експертизи умов праці управління соціального захисту населення постійно здійснюється моніторинг стану вчасної виплати заробітної плати працівникам підприємств, установ та організацій району.

    За оперативними даними станом на 01.12.2017 р. заборгованість з виплати заробітної плати на підприємствах та установах району відсутня.

    В поточному році проведено ­­­­3 засідання тимчасової комісії з питань своєчасності погашення заборгованості із виплати заробітної плати. На засіданні заслухали 7 керівників СВК з приводу заборгованості по платежах до Пенсійного фонду та 2 керівники СГД з приводу заборгованості по сплаті ЄСВ. З боржниками проведена роз’яснювальна робота щодо погашення заборгованості по платежах до Пенсійного фонду.

    У зв’язку із збільшенням з 1 січня 2017 року мінімальної зарплати у два рази з 1 600до 3 200 грн, питання дотримання заробітної плати не нижче мінімальної є на постійному контролі на всіх рівнях. Для цього з січня 2017 року Рішенням уряду створено Міжвідомчу робочу групу з питань забезпечення реалізації рішень, спрямованих на підвищення рівня оплати праці та дотримання норм законодавства в частині мінімальної заробітної плати. Аналогічні робочі групи створені на рівні області та району.

    З лютого 2017 року проведено 9 засідань районної робочої групи на яких заслухано 50 керівників підприємств організацій, які за даними статистики, Пенсійного фонду та податкової інспекції  нарахували за повний відпрацьований час заробітну плату нижчу мінімальної.

    Внаслідок проведеної роботи та вжитих заходів 12 суб’єктів господарювання забезпечили 272 працівникам дотримання мінімальної заробітної плати, що свідчить про позитивну динаміку.

    Протягом 2017 року проведено 7 засідань робочої групи по легалізації заробітної плати та зайнятості населення. В результаті проведення рейдових відвідувань торгових закладів смт. Ратне легалізовано працю 12 найманих працівників.

    Постійно проводиться аналіз укладення колективних договорів на підприємствах, установах і організаціях району, надається організаційно-методична допомога, вносяться зміни і доповнення, проводиться роз’яснювальна робота щодо необхідності укладання колективних договорів, реєстрація, облік та зберігання. Так за  11 місяців 2017 року перевірено на відповідність трудовому законодавству та зареєстровано 36 колективних договорів та змін до них.

    Відповідно до положення, проводиться робота щодо здійснення контролю за організацією проходження громадянами альтернативної служби. У 2017 році направлено 2 призовників на альтернативну невійськову службу, та ще 4 громадянин проходить службу, які направлялися у 2016 році. Однак постійно виникає проблема робочих місць в державних та комунальних закладах.

    З метою забезпечення соціального захисту працівників, зайнятих у важких і шкідливих умовах праці, протягом січня-листопада 2017 року надано 14 установам методичну допомогу щодо якісного проведення атестацій робочих місць.

    30 червня 2017 року утворено спостережну комісію, яка здійснює громадський контроль за дотриманням прав, основних свобод і законних інтересів засуджених осіб, та осіб звільнених від відбування покарання. За 4 місяці поточного року проведено 5 засідань спостережної комісії, на яких вирішувались питання: зняття з обліку, постановки на облік, розгляд подання про умовно-дострокове звільнення.

    В районі програмою житлових субсидій охоплено 10 908 сімей це 65 відсотків від загальної кількості сімей. Субсидією на житлово-комунальні послуги користується 9 956 сімей. Середній розмір субсидії у неопалювальний період становить 160 гривень, у опалювальний період 1759 грн. Протягом 2017 року нараховано субсидій на житлово-комунальні послуги на суму 74млн.153тис.грн., профінансовано 40млн.119тис.грн., заборгованість 34млн.34тис.грн.

    За призначенням готівкової субсидії на придбання твердого палива та скрапленого газу звернулося  3 195 сімей. Нараховано субсидію 2 481 сім’ям на суму 6млн.622тис.грн., виплачено 2 303 сім’ям на суму 6млн.186тисгрн., заборгованість 436тис.грн. Середній розмір субсидії на придбання твердого палива становить 2 686грн.

    У жовтні спеціалістами управління соціального захисту населення проведено автоматичний розрахунок субсидій 7 948 сім’ям, у зв’язку з початком опалювального періоду з 16 жовтня, так як передбачено п.14 Положення про порядок надання населенню субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг. Перерахунок проведено усім тим сім’ям, кому у травні цього року субсидію було перепризначено на новий період 2017-2018 років. У порівнянні з жовтнем минулого року кількість сімей, які отримують субсидію та її розмір зменшились, так як змінились соціальні нормативи використання природного газу на опалення, а також для приготування їжі та підігріву води. З травня 2017 року зменшено норму використання природного газу для опалення з 5,5 метрів кубічних на 5,0 метрів кубічних, з 19 серпня зменшено нормативи використання природного газу для приготування їжі з 7,1 метрів кубічних на 5,4, а для приготування їжі та підігріву води з 14 до 10,5 метрів кубічних на особу.

    Проведено нарахування субсидії з листопада по березень. З 1 квітня по 15 квітня перерахунок буде здійснено в кінці квітня 2017р.

    Протягом липня-серпня спеціалістами управління прийнято 6 614 заяв на монетизацію залишків невикористаних субсидій, що виникли у зв’язку з економним споживанням природного газу. Загальна сума невикористаних субсидій щодо яких надійшли заяви на виплату становить 4млн.478тис.грн. У жовтні розпочато виплату зекономлених коштів, 6 594 сім’ї отримала кошти на суму 4млн.515тис.грн. Середній розмір компенсації 696грн., що дорівнює вартості 100 кубів газу.

    Багато сімей отримують субсидію згідно рішення комісії з питань соціального захисту населення та призначення житлових субсидій це сім’ї, які орендують житло, які хочуть, щоб субсидія нараховувалася на фактично проживаючих осіб в домогосподарстві, а також індивідуальні забудовники будинки, яких не прийняті в експлуатацію. Так протягом січня-листопада на комісії розглянуто 538 справ, з них на фактично проживаючих осіб  - 462справи, на орендоване житло 31 справи, по індивідуальних забудовниках 45 справи.

    Після анексії АР Крим та початку проведення антитерористичної операції на сході країни управління займається соціальним захистом вимушених переселенців. Станом на 01.12.2017р. на території району проживає 29 родин, до складу яких входить 53 внутрішньо переміщених осіб.

    Для покриття витрат на проживання, в тому числі на оплату житлово-комунальних послуг, грошову адресну допомогу отримали 36 осіб, на суму 229тис. 133грн.

    В районі державну підтримку отримують 5 350 родин, які виховують дітей. З них державної допомоги сім’ям з дітьми 2 942 чол.., державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям 1 450 сімей, допомоги інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам 958 громадян, допомоги по догляду за інвалідами І-ІІ групи внаслідок психічного розладу 207 чоловік, компенсації за надані соціальні послуги 48 , компенсаційної виплати по догляду за інвалідами І групи та престарілими 1 192, державну соціальну допомогу особам, які не мають права на пенсію та інвалідам отримують 231 чол.

    Протягом січня-листопада 2017 року з державного бюджету для виплат усіх видів допомог та інших виплат в район надійшло 140млн. 156 тис.грн.

    Зокрема:

    • на виплату державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям спрямовано 65млн. 039тис. грн..
    • на виплату державної допомоги сім’ям з дітьми 51млн. 824тис. грн..
    • на виплату державної соціальної допомоги інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам 18млн.384тис. грн..
    • на виплату щомісячної грошової допомоги особам, які проживають разом з інвалідами І чи ІІ групи внаслідок психічного розладу 4млн. 663тис. грн..

    Всі кошти виплачуються в терміни передбачені законодавством.

    Протягом поточного року подано 23 клопотання про присвоєння почесного звання «Мати-героїня». Відповідно до Указів Президента присвоєно почесне звання 14 жінкам. Проведено виплату одноразової грошової винагороди в розмірі 16 000грн. кожній «матері-героїні» на загальну суму 224 000грн.

    Головним державним соціальним інспектором постійно проводиться обстеження умов проживання заявників з метою визначення ступеня нужденності та підтвердження їх права на призначення державної соціальної допомоги, перевірки цільового використання допомоги для забезпечення належних умов для виховання дітей, на яких виплачуються відповідні суми державної допомоги при народженні дитини, підтвердження факту догляду за інвалідами І групи, пристарілими, психічно хворими, надання соцпослуг. Всього проведено обстежень, перевірок 887 .

    Проведено 26 засідань комісії з питань соціального захисту населення та призначення житлових субсидій, на яких розглянуто 1042 справ, 404 заяв на виділення одноразової допомоги.

    Постійно удосконалюється надання послуг соціальної підтримки населення через прийом та призначення державних допомог за принципом «єдиного вікна», за єдиною заявою. Протягом одинадцяти місяців 2017 року прийнято 17 948 заяв від жителів району.

    Ефективно працює протягом останніх років «мобільний соціальний офіс» для здійснення виїзного обслуговування населення району. Протягом січня-листопада 2017 року здійснено 31 виїзд «мобільного офісу», прийнято документів для призначення 971 допомог, крім того прийнято 3 309 заяв на монетизацію субсидії, 285 громадянам надано консультації з питань соціального захисту, пенсійного забезпечення. Здійснено обстеження 420 сімей на предмет матеріально-побутових умов проживання, встановлення факту догляду, цільового використання коштів одноразової допомоги при народженні дитини. За результатами обстеження не підтверджено факту догляду за престарілими в 21 випадку.

    Проведено 44 обстеження внутрішньо переміщених осіб на предмет їх проживання на території району. Складені відповідні акти, які направлені на розгляд комісії.

    Станом на 01.12.2017р. в ЄДАРП перебуває на обліку ­­­­­­10 380  пільговиків. В порівнянні з 2016 роком кількість зменшилася на 414.

    У 2017 році виплачено одноразової грошової допомоги до 5 травня 1 412 особам на суму 1 296 100,00грн.

    Проводиться відшкодування пільг на житлово-комунальні послуги. Станом на 01.12.2017 нараховано пільг на суму 3 856 431,80грн.. В середньому пільгою на ЖКП щомісяця користується 3 075 пільговиків. Станом на 01.12.2017 р. заборгованість по виплаті пільг на ЖКП становить 1 923 961,45 грн.(газ, світло).

    Проведено нарахування пільг на придбання твердого палива та скрапленого газу на суму 1 150 041,21 грн.  332 ветеранам війни, 94 пільговикам за професійною ознакою, 6 особам, які постраждали від аварії на ЧАЕС, 1 ветерану військової служби, 376 багатодітним сім’ям.

    158 громадянам, які постраждали внаслідок аварії на ЧАЕС відшкодовано витрати за придбані лікарські засоби за пільговими рецептами на суму 100882,96 грн., 9 громадянам відшкодовано витрати за надані послуги з безкоштовного зубопротезування на суму 12 053,81 грн.

    Протягом 11 місяців 2017 року надано статус і пільги багатодітної сім’ї 94 особам. Виписано 46 посвідчень дитини з багатодітної сім’ї.

    Протягом звітного періоду особливу увагу в управлінні було приділено соціальному захисту учасників антитерористичної операції.

    Взято на облік та занесено інформацію до Єдиного автоматизованого реєстру осіб, які мають право на пільги 391 учасників бойових дій АТО. На кожного заведена Анкета для визначення потреби в отриманні пільг, компенсацій, передбачених Законом України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту», проведено обстеження умов проживання при виїздах «мобільного офісу».

    Протягом 11 місяців 2017 року проведено 65 виїздів «мобільного соціального офісу», надано роз’яснення понад 125 учасникам АТО та членам їх родин, проведено зустрічі із 4 сім’ями загиблих. В ході роботи надано роз’яснення щодо проведення санаторно-курортного оздоровлення, психологічної реабілітації учасників АТО, проведено юридичні консультації з питань нерухомого майна та земельних відносин.

    З метою ознайомлення учасників АТО з нормами чинного законодавства відділом пільг розроблено бланк брошури «Дорожня карта соціального забезпечення учасників АТО».

    Відповідно до бюджетної програми «Заходи із соціальної та професійної адаптації учасників антитерористичної операції» протягом 2017 року професійно адаптовано 10 учасників, на що спрямується 338 00 тис.грн.

    Спеціальність водія категорії «Б» «С» отримають 10 чол.

    Відповідно до Порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті на забезпечення постраждалих учасників антитерористичної операції санаторно-курортним лікуванням, затвердженого постановою КМУ від 31.03.2015 №200 у 2017 році оздоровилось 11 учасників АТО, з них 2 - інваліди війни, 9 - учасників бойових дій.

    Згідно бюджетної програми «Заходи з психологічної реабілітації постраждалих учасників антитерористичної операції» у 2017 році психологічну реабілітацію пройшов 1 учасник бойових дій.

    Сектором обслуговування інвалідів та нагляду за призначенням (перерахунком) пенсій проводиться видача путівок відповідно до медичних рекомендацій з урахуванням пільг, передбачених законодавством для конкретної категорії осіб, в порядку черговості у міру надходження путівок.

    З 1 січня 2017 року набрав чинності новий Порядок оздоровлення громадян, який визначає механізм надання грошової допомоги через безготівкове перерахування коштів санаторно-курортним закладам та закладам відпочинку. Підставою для розрахунку є трьохстороння угода між санаторно-курортним закладом, постраждалою особою та управлінням соціального захисту.

    На обліку для одержання путівок перебуває 299 інвалідів загального захворювання та з дитинства, та інвалідів ВВВ.

    Проведено оздоровлення 12 осіб, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи.

    Для оздоровлення у 2017 році на черзі перебувала 1 дитина-інвалід, захворювання якої пов’язано із ЧАЕС та 11 дорослих осіб І категорії.

    На черзі для одержання автомобілів перебуває 59 інвалідів. Видачу автомобілів проводить Департамент соціального захисту населення.

    Станом на 01.11.2017р. на обліку в управлінні для отримання технічних та інших засобів реабілітації перебувають 139 інвалідів, дітей інвалідів та інших окремих категорій населення.

    Видано 52 технічних засобів реабілітації, із них: 13 - інвалідних візки (це на 19 колясок менше минулого року). Постачання технічних засобів реабілітації проводиться  від заводу-виробника через сервісний центр у м. Луцьку або прямо до інваліда заводом-виробником.

    Протягом звітного періоду виплачено компенсації вартості санаторно-курортного лікування 13 інвалідам війни – на суму 5 170грн.

    Направлено 1 інваліда в інтернатну установу області.

    У Заболотівське стаціонарне відділення для постійного проживання видано 7 путівок. Всього у відділенні перебуває 24 чоловіки, із них 13 лежачих.

    До Волинського обласного Центру соціальної реабілітації дітей-інвалідів направлено 16 дітей-інвалідів для проходження реабілітації, це на 1 дитину більше минулого року.

    Управлінням здійснюється постійний контроль за правильністю призначення і виплати пенсій. За 11 місяців перевірено 338 пенсійних справ, призначених управлінням Пенсійного фонду. Також перевірено 460 справ щодо правильності перерахунків.

    В районі виконується Програма реалізації державної політики у сфері соціальної підтримки, забезпечення прав та законних інтересів різних категорій сімей, дітей та молоді на період до 2017 року.

    На обліку районного центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді перебуває 43 сім’ї, які опинилися у складних життєвих обставинах, в яких виховується 110 дітей. З них 12 сімей перебувають під соціальним супроводом.

    В районі проживає 43 дитини із категорії дітей-сиріт, функціонує 1 дитячий будинок сімейного типу, де виховується 7 дітей та 5 прийомних сімей в яких виховується 7 дітей. Станом на 01.11.2017р. прийомним сім’ям та будинку сімейного типу нараховано та виплачено допомогу на суму 599тис. 342грн.

    У взаємодії з відділенням поліції, центром соціальних служб, службою дітей проводиться робота щодо попередження насильства в сім’ї.

    Протягом нинішнього року до управління, центру соціальних служб надійшло 2 звернення від громадян з питань насильства в сім’ї.

    В районі реалізовується Державна цільова соціальна програма протидії торгівлі людьми на період до 2020 року.

    За результатами роботи статус потерпілого від торгівлі людьми не надано жодній особі.

    Управління прикладає достатньо зусиль щодо виконання районної цільової Програми соціального захисту населення на 2016-2018 роки, яка затверджена рішенням районної ради від 10.12.2015 року.

    Згідно Програми проводиться фінансування на проведення різних заходів в районі, забезпечення діяльності «мобільного соціального офісу», надання одноразової матеріальної допомоги на лікування тяжкохворим, на випадок пожежі та іншого стихійного лиха.

    Протягом 11 місяців за одноразовою допомогою звернулося 404 громадян, яким виплачено коштів на суму 263 000 грн.

    Надається фінансова підтримка громадським організаціям, які функціонують в районі.

    В нинішньому році вже виділено районній раді організації ветеранів України 77 000 грн., районному осередку інвалідів 31 000 грн., Ратнівській районній спілці ветеранів війни в Афганістані 24 000грн., Камінь-Каширській територіальній первинній організації УТОС 15 000 грн., районній спілці воїнів АТО 8 000 грн.

    Проводилась виплата одноразової матеріальної допомоги для сімей військовозобов’язаних та призовників, які вступили на дійсну військову службу у військові частини Збройних Сил України за контрактом.

    Даної допомоги виплачено 20 сім’ям на суму 60 000 грн.

    Проте, в роботі управління ще є ряд не вирішених питань над якими трудовий колектив постійно працює.

     

    Графік

    виїзду «Мобільного соціального офісу»

    на  лютий 2018 року

     

    Назва сільської

    (селищної) ради

    Дата виїзду

    Початок роботи

    Залухове

    01.02.2018

    10.00

    Велимче

    07.02.2018

    9.30

    Датинь

    07.02.2018

    10.00

    Заболоття

    13.02.2018

    9.00

    Гута

    13.02.2018

    9.30

    Річиця

    16.02.2018

    9.30

    Щедрогір

    16.02.2018

    10.00

    Про результати діяльності спостережної комісії

    за ІІ півріччя 2017 року.

    Управління соціального захисту населення інформує, що відповідно до пункту 14 статті 25 Закону України «Про місцеві державні адміністрації», Положення «Про спостережні комісії», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 1 квітня 2004 року №429, розпорядження Ратнівської райдержадміністрації від 30 червня 2017 року №176 утворено спостережну комісію при районній державній адміністрації.

    Спостережною комісією проводяться щомісячно засідання, ведеться реєстрація вхідної та вихідної документації, надається допомога у соціальній адаптації особам, звільненим від відбування покарання. Обов’язковим є ознайомлення з побутовими умовами проживання осіб, звільнених з місць позбавлення волі.

    За 6 місяців діяльності було проведено 6 засідань спостережної комісії при райдержадміністрації. Протягом цього періоду поставлено на облік трьох осіб умовно-достроково звільнених від відбування покарання, знято з обліку чотири особи умовно-достроково звільнених від відбування покарання в зв'язку із закінченням не відбутої частини покарання, дві особи знято з обліку у зв'язку із набуттям нового строку покарання, розглянуто подання щодо умовно-дострокового звільнення від подальшого відбування виправних робіт.

    За цей період було заслухано на засіданнях членів спостережної комісії, що здійснювали громадський контроль за особами, умовно-достроково звільненими від відбування покарання, про їх роботу та поведінку в побуті. Зокрема складено 1 акт обстеження матеріально-побутових умов проживання умовно-достроково звільненого від відбування покарання, проведено відповідні бесіди із достроково-звільненими з метою запобігання подальших порушень протягом невідбутої частини покарання.

    Комісією постійно здійснюється громадський контроль за умовно-достроково звільненими та проводиться виховна робота протягом не відбутої частини покарання з метою закріплення результатів виправлення та ресоціалізації.

     

    Секретар спостережної комісії, провідний спеціаліст, експерт з умов праці Наталія Шмельова

     


                             ДО УВАГИ ОДЕРЖУВАЧІВ СУБСИДІЙ !

    З січня 2018 року, у зв’язку із змінами соціальних нормативів користування послугами з електропостачання, органами соціального захисту населення буде проведено перерахунок житлових субсидій без звернення громадян.

    Норми користування послугами з електропостачання визначені постановою Кабінету Міністрів України від 06.08.2014 року № 409 «Про встановлення державних соціальних стандартів у сфері житлово-комунального обслуговування» та з 1 січня 2018 року для нарахування житлових субсидій становлять:

    * у житлових приміщеннях (будинках) - 70 кВт·г на місяць на сім’ю (домогосподарство) з однієї особи і додатково 30 кВт·г на місяць на кожного іншого члена сім’ї (домогосподарства), але не більш як 190 кВт·г на місяць;

    * обладнаних стаціонарними електроплитами, за наявності централізованого постачання гарячої води - 110 кВт·г на місяць на сім’ю (домогосподарство) з однієї особи і додатково 30 кВт·г на місяць на кожного іншого члена сім’ї (домогосподарства) на житлове приміщення (будинок), але не більш як 230 кВт·г на місяць;

    *обладнаних стаціонарними електроплитами, за відсутності централізованого постачання гарячої води - 130 кВт·г на місяць на сім’ю (домогосподарство) з однієї особи і додатково 30 кВт·г на місяць на кожного іншого члена сім’ї (домогосподарства) на житлове приміщення (будинок), але не більш як 250 кВт·г на місяць;

    * не обладнаних стаціонарними електроплитами, за наявності централізованого постачання холодної води та за відсутності централізованого постачання гарячої води та газових водонагрівальних приладів - 100 кВт·г на місяць на сім’ю (домогосподарство) з однієї особи і додатково 30 кВт·г на місяць на кожного іншого члена сім’ї (домогосподарства) на житлове приміщення (будинок), але не більш як 220 кВт·г на місяць;

    * у селах і селищах міського типу для громадян, яким відповідно до законодавства держава забезпечує безоплатне освітлення житла, - 30 кВт·г на місяць на одну особу.


    Графік

    виїзду «Мобільного соціального офісу»

    на  січень 2018 року

     

    Назва сільської

    (селищної ради)

    Дата виїзду

    Початок роботи

    Гірники

    11.01.2018

    9.00

    Млинове

    17.01.2018

    10.00

    Кортеліси

    17.01.2018

    10.00

     

     

     

    Довідка

    про роботу управління соціального захисту населення

    Ратнівської райдержадміністрації за 2017 рік

     

    Впродовж 11-ти місяців 2017 року управлінням соціального захисту населення райдержадміністрації проводилась відповідна робота з реалізації завдань, визначених законами України, актами Президента України, Кабінету Міністрів України, розпорядчими документами голови облдержадміністрації, наказів Департаменту соціального захисту населення Волинської ОДА у сфері соціально-трудових відносин, надання субсидій, пільг, державних соціальних допомог, компенсацій, матеріально-побутового обслуговування інвалідів і ветеранів і т.д. Продовжено роботу щодо підтримки та соціальної адаптації внутрішньо переміщених осіб.

    Постійно вирішувались питання щодо збільшення рівня заробітної плати, недопущення виникнення заборгованості по її виплаті, легалізації «тіньової» зайнятості, вживались заходи спрямовані на поліпшення соціального захисту ветеранів війни та праці, демобілізованих воїнів АТО, інвалідів, пенсіонерів, одиноких непрацездатних громадян, сімей з дітьми, малозабезпечених верств населення, соціально незахищених громадян, велась роз’яснювальна робота.

    Відділом трудових відносин та державної експертизи умов праці управління соціального захисту населення постійно здійснюється моніторинг стану вчасної виплати заробітної плати працівникам підприємств, установ та організацій району.

    За оперативними даними станом на 01.12.2017 р. заборгованість з виплати заробітної плати на підприємствах та установах району відсутня.

    В поточному році проведено ­­­­3 засідання тимчасової комісії з питань своєчасності погашення заборгованості із виплати заробітної плати. На засіданні заслухали 7 керівників СВК з приводу заборгованості по платежах до Пенсійного фонду та 2 керівники СГД з приводу заборгованості по сплаті ЄСВ. З боржниками проведена роз’яснювальна робота щодо погашення заборгованості по платежах до Пенсійного фонду.

    У зв’язку із збільшенням з 1 січня 2017 року мінімальної зарплати у два рази з 1 600до 3 200 грн, питання дотримання заробітної плати не нижче мінімальної є на постійному контролі на всіх рівнях. Для цього з січня 2017 року Рішенням уряду створено Міжвідомчу робочу групу з питань забезпечення реалізації рішень, спрямованих на підвищення рівня оплати праці та дотримання норм законодавства в частині мінімальної заробітної плати. Аналогічні робочі групи створені на рівні області та району.

    З лютого 2017 року проведено 9 засідань районної робочої групи на яких заслухано 50 керівників підприємств організацій, які за даними статистики, Пенсійного фонду та податкової інспекції  нарахували за повний відпрацьований час заробітну плату нижчу мінімальної.

    Внаслідок проведеної роботи та вжитих заходів 12 суб’єктів господарювання забезпечили 272 працівникам дотримання мінімальної заробітної плати, що свідчить про позитивну динаміку.

    Протягом 2017 року проведено 7 засідань робочої групи по легалізації заробітної плати та зайнятості населення. В результаті проведення рейдових відвідувань торгових закладів смт. Ратне легалізовано працю 12 найманих працівників.

    Постійно проводиться аналіз укладення колективних договорів на підприємствах, установах і організаціях району, надається організаційно-методична допомога, вносяться зміни і доповнення, проводиться роз’яснювальна робота щодо необхідності укладання колективних договорів, реєстрація, облік та зберігання. Так за  11 місяців 2017 року перевірено на відповідність трудовому законодавству та зареєстровано 36 колективних договорів та змін до них.

    Відповідно до положення, проводиться робота щодо здійснення контролю за організацією проходження громадянами альтернативної служби. У 2017 році направлено 2 призовників на альтернативну невійськову службу, та ще 4 громадянин проходить службу, які направлялися у 2016 році. Однак постійно виникає проблема робочих місць в державних та комунальних закладах.

    З метою забезпечення соціального захисту працівників, зайнятих у важких і шкідливих умовах праці, протягом січня-листопада 2017 року надано 14 установам методичну допомогу щодо якісного проведення атестацій робочих місць.

    30 червня 2017 року утворено спостережну комісію, яка здійснює громадський контроль за дотриманням прав, основних свобод і законних інтересів засуджених осіб, та осіб звільнених від відбування покарання. За 4 місяці поточного року проведено 5 засідань спостережної комісії, на яких вирішувались питання: зняття з обліку, постановки на облік, розгляд подання про умовно-дострокове звільнення.

    В районі програмою житлових субсидій охоплено 10 908 сімей це 65 відсотків від загальної кількості сімей. Субсидією на житлово-комунальні послуги користується 9 956 сімей. Середній розмір субсидії у неопалювальний період становить 160 гривень, у опалювальний період 1759 грн. Протягом 2017 року нараховано субсидій на житлово-комунальні послуги на суму 74млн.153тис.грн., профінансовано 40млн.119тис.грн., заборгованість 34млн.34тис.грн.

    За призначенням готівкової субсидії на придбання твердого палива та скрапленого газу звернулося  3 195 сімей. Нараховано субсидію 2 481 сім’ям на суму 6млн.622тис.грн., виплачено 2 303 сім’ям на суму 6млн.186тисгрн., заборгованість 436тис.грн. Середній розмір субсидії на придбання твердого палива становить 2 686грн.

    У жовтні спеціалістами управління соціального захисту населення проведено автоматичний розрахунок субсидій 7 948 сім’ям, у зв’язку з початком опалювального періоду з 16 жовтня, так як передбачено п.14 Положення про порядок надання населенню субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг. Перерахунок проведено усім тим сім’ям, кому у травні цього року субсидію було перепризначено на новий період 2017-2018 років. У порівнянні з жовтнем минулого року кількість сімей, які отримують субсидію та її розмір зменшились, так як змінились соціальні нормативи використання природного газу на опалення, а також для приготування їжі та підігріву води. З травня 2017 року зменшено норму використання природного газу для опалення з 5,5 метрів кубічних на 5,0 метрів кубічних, з 19 серпня зменшено нормативи використання природного газу для приготування їжі з 7,1 метрів кубічних на 5,4, а для приготування їжі та підігріву води з 14 до 10,5 метрів кубічних на особу.

    Проведено нарахування субсидії з листопада по березень. З 1 квітня по 15 квітня перерахунок буде здійснено в кінці квітня 2017р.

    Протягом липня-серпня спеціалістами управління прийнято 6 614 заяв на монетизацію залишків невикористаних субсидій, що виникли у зв’язку з економним споживанням природного газу. Загальна сума невикористаних субсидій щодо яких надійшли заяви на виплату становить 4млн.478тис.грн. У жовтні розпочато виплату зекономлених коштів, 6 594 сім’ї отримала кошти на суму 4млн.515тис.грн. Середній розмір компенсації 696грн., що дорівнює вартості 100 кубів газу.

    Багато сімей отримують субсидію згідно рішення комісії з питань соціального захисту населення та призначення житлових субсидій це сім’ї, які орендують житло, які хочуть, щоб субсидія нараховувалася на фактично проживаючих осіб в домогосподарстві, а також індивідуальні забудовники будинки, яких не прийняті в експлуатацію. Так протягом січня-листопада на комісії розглянуто 538 справ, з них на фактично проживаючих осіб  - 462справи, на орендоване житло 31 справи, по індивідуальних забудовниках 45 справи.

    Після анексії АР Крим та початку проведення антитерористичної операції на сході країни управління займається соціальним захистом вимушених переселенців. Станом на 01.12.2017р. на території району проживає 29 родин, до складу яких входить 53 внутрішньо переміщених осіб.

    Для покриття витрат на проживання, в тому числі на оплату житлово-комунальних послуг, грошову адресну допомогу отримали 36 осіб, на суму 229тис. 133грн.

    В районі державну підтримку отримують 5 350 родин, які виховують дітей. З них державної допомоги сім’ям з дітьми 2 942 чол.., державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям 1 450 сімей, допомоги інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам 958 громадян, допомоги по догляду за інвалідами І-ІІ групи внаслідок психічного розладу 207 чоловік, компенсації за надані соціальні послуги 48 , компенсаційної виплати по догляду за інвалідами І групи та престарілими 1 192, державну соціальну допомогу особам, які не мають права на пенсію та інвалідам отримуют

    Розробка: Відділ інформаційно-комп'ютерного
    забезпечення апарату Волинської облдержадміністрації
    Інформаційне наповнення:
    Ратнівська районна державна адміністрація
    Усі права на матеріали, розміщені на цьому сайті, належать Ратнівській райдержадміністрації.
    Адреса: 44100, смт Ратне, вул.Центральна, 19, тел. (03366) 21492, факс 21492, 21730, E-mail: info@ratadmin.gov.ua
    © 2012 ratadmin.gov.ua