15 грудня 2017 ОФІЦІЙНИЙ ВЕБ-САЙТ
  • Довідник телефонів працівників
  • Регуляторна політика
  • Публічна інформація
  • Вакансії
  • Нормативно-правова база
  • Реєстр містобудівних умов та
  • РДА і громадськість
  • Децентралізація влади
  • Генеральні плани
  • Очищення влади
  • Управління юстиції
    Вивчення громадської думки
    Відомості про район
    Центр надання адмін послуг
  • РДА звітує
  • Правове забезпечення
  • Місцевий бюджет
  • Ресурсний центр громад
    Прес-центр
  • Державний реєстр виборців
  • Оголошення
  • Відділ статистики інформує
  • Запобігання проявам корупції
  • Фінансовий контроль
  • Паспорти бюджетної програми
  • Керівництво
  • Громадська рада при РДА
  • Реформи в Україні
  • Центр зайнятості інформує
  • Безоплатна правова допомога
  • Порядок реєстрації
    Інвестиційний довідник
    Влада і громадськість
  • Соціальний захист населення
  • Євроатлантична інтеграція
  • АРХІВ НОВИН

    « Грудень 2017 »
    Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
            1 2 3
    4 5 6 7 8 9 10
    11 12 13 14 15 16 17
    18 19 20 21 22 23 24
    25 26 27 28 29 30 31

    баннер229

    Соціальний захист населення (0)

    Управлінням соціального захисту населення постійно здійснюється моніторинг стану своєчасної виплати заробітної плати працівникам підприємств, установ та організацій району.

    Станом на 01.12.2017 року за оперативними даними заборгованість з виплати заробітної плати на підприємствах району відсутня.

    За 11 місяців  2017 року проведено  9 засідань міжвідомчої робочої групи з питань забезпечення реалізації рішень, спрямованих на підвищення рівня оплати праці та дотримання норм законодавства в частині мінімальної заробітної плати та 3 засідання тимчасової комісії з питань забезпечення своєчасності погашення заборгованості із виплати заробітної плати, пенсій, стипендій та інших соціальних виплат, на яких заслухано 50 керівники підприємств, установ, організацій з приводу дотримання мінімальної заробітної плати та інших.

    Управлінням соціального захисту населення протягом січня - листопада 2017 року нараховано і виплачено державних допомог в сумі 127 784,7 тис. гривень.

    Програмою житлових субсидій охоплено 12 936 сімей, в т.ч. 3208 сімей, яким призначена субсидія на тверде паливо та скраплений газ. Сума призначених субсидій за 11 місяців становить 74153.925 тис.грн., в т.ч. 6724,9 тис.грн. на тверде паливо.

    На засіданні комісії розглянуто 391 звернення щодо надання одноразової грошової допомоги з районного бюджету на лікування та ліквідацію наслідків пожежі, в т.ч. учасникам АТО. Всього виплачено зазначеної допомоги 266 заявнику на суму 279,9 тис.грн.

    З метою підвищення рівня доступу до соціальних послуг у сільській місцевості протягом звітного періоду управлінням спільно з іншими установами, що надають соціальні послуги здійснено 29 виїздів «Мобільного соціального офісу» у 77 населені пункти, на яких прийнято документи для призначення різних видів державних допомог та житлових субсидій від 942 громадян та 3309 заяв на «монетизацію» субсидій.

     

     

     

    Графік

    виїзду «Мобільного соціального офісу»

    на  листопад 2017 року

     

    Назва сільської

    (селищної ради)

    Дата виїзду

    Початок роботи

    Самари

    14.11.2017

    10.00

    Здомишель

    28.11.2017

    9.00

     

    РОЗМІРИ ДЕРЖАВНОЇ СОЦІАЛЬНОЇ ДОПОМОГИ ІНВАЛІДАМ З ДИТИНСТВА ТА ДІТЯМ-ІНВАЛІДАМ НА 2017 РІК

     

    Категорія громадян

    з жовтня 2017

     

    Інвалідам з дитинства І групи підгрупи А з надбавкою на догляд (100% прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність + 75 % прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність)

    2793,40

    1452*100%=1452

    1452*75%=1089

    252,40-доплата

    Інвалідам з дитинства І групи підгрупи Б з надбавкою на догляд (100% прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність +  50 % прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність)

    2178,00

    1452*100%=1452

    1452*50%=726

    Інвалідам з дитинства ІІ групи  (80% прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність)

    1452,00

    1452*80%=1161,60

    290,40-доплата

    Одиноким інвалідам з дитинства ІІ групи, які за висновком медико-соціальної експертної комісії потребують постійного стороннього догляду з надбавкою на догляд  (80% прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність + 15% прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність)

    1452,00

    1452*80%=1161,60

    1452*15%=217,80

    72,60-доплата

    Інвалідам з дитинства ІІІ групи  (60 % прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність)

    1452,00

    1452*60%=871,20

    580,80-доплата

    Одиноким інвалідам з дитинства ІІІ групи, які за висновком медико-соціальної експертної комісії потребують постійного стороннього догляду з надбавкою на догляд (60% прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність + 15% прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність)

    1452,00

    1452*60%=871,20

    1452*15%=217,80

    363,00-доплата

    На дітей-інвалідів від 0 до 18 років (70 % прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність)

    1452,00

    1452*70%=1016,40

    435,60-доплата

    На дітей-інвалідів до 6 років з надбавкою на догляд (70 % прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність + 50 % прожиткового мінімуму для дітей віком до 6 років)

    1729,40

    1452*70%=1016,40

    1426*50%=713

    На дітей-інвалідів підгрупи А до 6 років з надбавкою на догляд (70 % прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність + 100 % прожиткового мінімуму для дітей віком до 6 років)

    2442,40

    1452*70%=1016,40

    1426*100%=1426

    На дітей-інвалідів від 6 до 18 років з надбавкою на догляд  (70 % прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність + 50 % прожиткового мінімуму для дітей віком від 6 до 18 років)

    1904,90

    1452*70%=1016,40

    1777*50%=888,5

    На дітей-інвалідів підгрупи А від 6 до 18 років з надбавкою на догляд (70 % прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність + 100 % прожиткового мінімуму для дітей віком від 6 до 18 років)

    2793,40

    1452*70%=1016,40

    1777*100%=1777

    На дітей-інвалідів, захворювання яких пов’язане з ЧАЕС від 0 до 18 (70 % прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність+ 50% розміру допомоги для дітей-інвалідів)

    1524,60

    1452*70%=1016,40

    1016,40*50%=508,20

    На дітей-інвалідів, захворювання яких пов’язане з ЧАЕС до 6 років з надбавкою на догляд (70 % прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність + 50% розміру допомоги для дітей-інвалідів + 50 % прожиткового мінімуму для дітей відповідного віку)

    2237,60

    1452*70%=1016,40

    1016,40*50%=508,20

    1426*50%=713

    На дітей-інвалідів підгрупи А, захворювання яких пов’язане з ЧАЕС до 6 років з надбавкою на догляд (70 % прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність + 50% розміру допомоги для дітей-інвалідів + 100 % прожиткового мінімуму для дітей відповідного віку)

    2950,60

    1452*70%=1016,4

    1016,40*50%=508,20

    1426*100%=1426

    На дітей-інвалідів, захворювання яких пов’язане з ЧАЕС від 6 до 18 років з надбавкою на догляд (70 % прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність + 50% розміру допомоги для дітей-інвалідів + 50 % прожиткового мінімуму для дітей відповідного віку)

    2413,10

    1452*70%=1016,40

    1016,40*50%=508,20

    1777*50%=888,50

    На дітей-інвалідів підгрупи А, захворювання яких пов’язане з ЧАЕС від 6 до 18 років з надбавкою на догляд (70 % прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність + 50% розміру допомоги для дітей-інвалідів + 100 % прожиткового мінімуму для дітей відповідного віку)

    3301,60

    1452*70%=1016,40

    1016,40*50%=508,20

    1777*100%=1777


     

    Графік виїзду «Мобільного соціального офісу»

    на  жовтень 2017 року

     

    Назва сільської

    (селищної ради)

    Дата виїзду

    Початок роботи

    Заліси

    05.10.2017

    9.00

    Прохід

    17.10.2017

    9.00

    Жиричі

    17.10.2017

    10.00

     

    Субсидії по-новому.Що змінилось у Порядку надання житлових субсидій з 1 вересня 2017 року?

     

    1. Субсидія не може призначати сьодночасно за місцем реєстрації особи та місцемїї фактичного проживання.

    Ця норма Закону стосується осіб, які не зареєстровані, але фактично проживають у житловому приміщенні на підставі договору найму (оренди) житла, якщо їм нараховується плата за житлово-комунальні послуги, та індивідуальних забудовників, будинки яких не прийняті в експлуатацію і яким за рішенням комісії призначається субсидія на підставі акта матеріально-побутових умов проживання. Тепер такі особи, при поданні документів для призначення субсидії за фактичним місцем проживання повинні долучити довідку, що їм не надається субсидія за місцем їх реєстрації. Отримувач субсидії зобов’язаний інформувати  протягом місяця про закінчення  терміну реєстрації місця перебування.

    1. Врегульоване питання надання (виплати) субсидій у разі смерті заявника.

    У разі смерті особи, якій було призначено субсидію для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг (світло, газ, вода), надання субсидії не припиняється до закінчення строку її призначення за умови, що у житловому приміщенні зареєстровані інші особи, яким нараховується плата за житлово-комунальні послуги.У разісмерті особи, якій було призначеносубсидію на придбанняскрапленого газу, твердого паливаготівкою, такасубсидіявиплачуєтьсяодній з осіб, з урахуваннямякихбулопризначеносубсидію, за заявоютакої особи.


    1. Врегульовано питання надання субсидій для недієздатних осіб працездатного віку, над якими встановлено опіку.

    У разі коли в житловихприміщеннях (будинках) зареєстрованінеповнолітнідіти, якізалишилися без батьківськоїопіки (піклування), абонедієздатні особи працездатноговіку, над якимивстановленоопіку, субсидіяпризначається за заявоюопікуна (піклувальника) і розраховуєтьсявиходячи з розмірупенсії у зв’язку з втратоюгодувальника та іншихвидівпенсії і соціальнихвиплат, якіотримуєопікун (піклувальник) на підопічнихдітей та недієздатнихосіб. Розмірипенсії у зв’язку з втратоюгодувальника та інших видів пенсії і соціальних виплат, які отримує опікун (піклувальник) на підопічних дітей і недієздатних осіб, не враховуються до сукупного доходу опікуна (піклувальника) у разійогозвернення за призначеннямсубсидії за місцем реєстрації.

    .
    4. Змінено період врахування доходів для призначення субсидій.

    Передбаченопід час здійсненнярозрахункусубсидії на наступнийперіод у травні для домогосподарств, якіотримувалисубсидію у попередньомуперіоді, врахувати доходи за третій – четвертий квартал попереднього року, а розрахуноксубсидії на опалювальний сезон у жовтніпроводити на підставідоходівза першепівріччя поточного року.


    1. Змінено умови призначення субсидії за наявності заборгованості з оплати послуг.

    При призначеннісубсидії на наступнийтермінвідтепервраховуватиметьсянаявністьпростроченоїпонад два місяцізаборгованості з оплати послуг, якщозагальнаїї сума перевищуєдвадцятьнеоподатковуванихмінімумівдоходівгромадян.Тобто у разіінформаціївідпідприємствнадавачівпослуг про наявнузаборгованість з оплати за газ, електроенергію, воду, загальна сума якоїперевищує 340 грн. – субсидія не призначається.

    1. Змінено соціальні нормативи для користування послугами газопостачання:

    за наявностігазовоїплити та централізованогогарячоговодопостачаннябуло4,4 куб. метра на одну особу на місяць, а стало – 3,3кубометра;


    за наявностігазовоїплити в разівідсутностіцентралізованогогарячоговодопостачання та газового водонагрівачабуло 7,1 куб.метра на одну особу на місяць, стало – 5,4 кубометра;


    за наявностігазовоїплити та газового водонагрівачабуло 14 куб.метрів на одну особу намісяць, стало – 10,5 кубометра.

     

    Про впровадження моделі комплексної реабілітації осіб з інвалідністю, дітей з інвалідністю.

             З метою впровадження в Україні кращого світового досвіду у сфері надання послуг з реабілітації Мінсоцполітики наказом від 09.08.2016 № 855 затверджено Типове положення про центр комплексної реабілітації для осіб з інвалідністю, яке зареєстровано у Міністерстві юстиції України 01.09.2016 за № 1209/29339.

             Таким чином, зазначений нормативно-правовий акт є підставою для практичного запровадження моделі комплексної реабілітації осіб з інвалідністю та/або дітей з інвалідність та/або дітей віком до двох років (включно), які належать до групи ризику щодо отримання інвалідності, зокрема на базі діючих державних реабілітаційних установ, підпорядкованих Мінсоцполітики, а також комунальних реабілітаційних установ (на рівні області, району, міста, об’єднаної територіальної громади).

             У зв’язку з цим Мінсоцполітики нещодавно ініційовано деякі зміни щодо подальшої діяльності реабілітаційних установ для осіб з інвалідністю, дітей з інвалідністю (державної форми власності) в частині впровадження та реалізації практики надання послуг з комплексної реабілітації, що полягають у перейменуванні нижченаведених установ та затвердженні нових положень.

             На сьогодні установи мають такі найменування:

    • Державна реабілітаційна установа «Центр комплексної реабілітації для дітей з інвалідністю «Пролісок» замість Волинського центру соціальної реабілітації дітей-інвалідів;
    • Державна реабілітаційна установа «Всеукраїнський центр комплексної реабілітації для осіб з інвалідністю» замість Всеукраїнського центру професійної реабілітації інвалідів (с. Лютіж).

      Відповідно до законодавства послуги з реабілітації надаються на безоплатній основі особам з інвалідністю, дітям з інвалідністю, дітям віком до двох років (включно), які належать до групи ризику щодо отримання інвалідності, з усіх регіонів України.

     

    Графік виїзду «Мобільного соціального офісу» на  вересень 2017 року

     

     

    Назва сільської (селищної ради)

    Дата виїзду

    Початок роботи

    Заболоття

    06.09.2017

    9.30

    Залухове

    13.09.2017

    9.30

     

    Управлінням соціального захисту населення постійно здійснюється моніторинг стану своєчасної виплати заробітної плати працівникам підприємств, установ та організацій району.

    Станом на 01.08.2017 року за оперативними даними заборгованість з виплати заробітної плати на підприємствах району відсутня.

    За статистичними даними станом на 1 липня 2017 року в районі відсутня  заборгованість по виплаті заробітних плат підприємствами району.

    Середня номінальна заробітна плата штатного працівника підприємств, установ та організацій Волинської області за травень 2017р. становила 5580 грн, що в 1,7 раза вище рівня мінімальної заробітної плати (3200 грн).

    27 липня 2017 року проведено  спільне засідання міжвідомчої робочої групи з питань забезпечення реалізації рішень, спрямованих на підвищення рівня оплати праці та дотримання норм законодавства в частині мінімальної заробітної плати та тимчасової комісії з питань забезпечення своєчасності погашення заборгованості із виплати заробітної плати, пенсій, стипендій та інших соціальних виплат.

    Заслухали пояснення  Дудіка А.М. – генерального директор ПрАТ «Ратнівський молокозавод» , Сахарчука Р.М. голву СВК «Прип’ять», Уєвич О.П. бухгалтера ТзОВ «Волиньліспром» з приводу допущення нарахування заробітної плати менше мінімальної, які запевнили, що середньомісячна заробітна плата нижча за мінімальну через низький рівень використання робочого часу, довготривалі лікарняні, застосування погодинної оплати праці та некоректно поданої звітності  до  Ратнівського відділення Ковельської ОДПІ, відділу статистики.

    З приводу заборгованості по сплаті ЄСВ заслухали Дудіка А.М. - генерального директора ПрАТ «Ратнівський молокозавод».

     З приводу заборгованості по сплаті платежів до Пенсійного фонду заслухали Повха А.В. - головного економіста Ратнівської ЦРЛ, Цимбалюк Л.А. - головного бухгалтера  Заболоттівської ОТГ, які пояснив причину виникнення заборгованості та повідомили про погашення заборгованості в повному обсязі.

     Управлінням соціального захисту населення протягом січня - липня 2017 року нараховано і виплачено державних допомог в сумі 89 859,1 тис. гривень.

    Розробка: Відділ інформаційно-комп'ютерного
    забезпечення апарату Волинської облдержадміністрації
    Інформаційне наповнення:
    Ратнівська районна державна адміністрація
    Усі права на матеріали, розміщені на цьому сайті, належать Ратнівській райдержадміністрації.
    Адреса: 44100, смт Ратне, вул.Центральна, 19, тел. (03366) 21492, факс 21492, 21730, E-mail: info@ratadmin.gov.ua
    © 2012 ratadmin.gov.ua