22 грудня 2024 ОФІЦІЙНИЙ ВЕБ-САЙТ
Відомості про район
Діяльність райдержадміністрації
Прес-центр
Район сьогодні
  • Розпорядчі документи
  • Регуляторна політика
    Публічна інформація
    Інформація з установ району
    Оголошення
    Програми та стратегії району
    Виконання програм та стратегій
  • Децентралізація влади
  • Самоорганізація населення
  • Вивчення громадської думки
  • Очищення влади
  • Електронне звернення
  • Вакансії державної служби
  • Інвестиційний довідник
  • Запобігання проявам корупції
  • Внутрішній аудит
  • АРХІВ НОВИН

    « Грудень 2024 »
    Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
                1
    2 3 4 5 6 7 8
    9 10 11 12 13 14 15
    16 17 18 19 20 21 22
    23 24 25 26 27 28 29
    30 31          
    Середа, 27 вересня 2017 15:41

    Володимир-Волинський районний відділ державної реєстрації актів цивільного стану Головного територіального управління юстиції у Волинській області

    Сьогодні розповідаємо, які документи необхідні для отримання податкової знижки на навчання.
    Отже, щоб повернути гроші за навчання, потрібно надати такий пакет документів:
    ✅ копія паспорта;
    ✅ копія ідентифікаційного номеру;
    ✅ довідка про доходи за формою №3;
    ✅ копія договору із закладом освіти;
    ✅ копія квитанцій (чеків, платіжних доручень) про оплату навчання;
    ✅ оригінали документів, що підтверджують ступінь споріднення (свідоцтво про народження, свідоцтво про шлюб);
    ✅ податкова декларацію про майновий стан і доходи;
    ✅ заява, у якій зазначено реквізити рахунку для перерахування відшкодування.

     

    ДРУЗІ! ДО ВАШОЇ УВАГИ КОНСУЛЬТАЦІЯ МІНІСТРА ЮСТИЦІЇ УКРАЇНИ - ПАВЛА ПЕТРЕНКА

    Доброго дня! Я – українка, але тривалий час мешкаю за кордоном. Щоб оформити дозвіл на проживання у цій країні, мені необхідно легалізувати деякі документи. Знайомі порадили звернутися до Мін’юсту. Розкажіть, будь ласка, як поставити апостиль на документах?
    Марина Соломатіна
    У 2002 році Україна приєдналася до Гаазької Конвенції, що скасовує вимогу легалізації іноземних офіційних документів. Ця Конвенція поширюється на офіційні документи, які були складені на території однієї з Договірних держав і мають бути представлені на території іншої Договірної держави. Станом на 2018 рік вже 118 країн приєдналися до Гаазької Конвенції, з переліком яких можна ознайомитися на офіційному вебсайті Міністерства закордонних справ: https://mfa.gov.ua/ua.

    Що таке апостиль?
    «Apostille» – це спеціальний штамп на офіційних документах, які були складені на території України, яким відповідно засвідчуються справжність підпису, якість, в якій виступала особа, що підписала документ, і, у відповідному випадку, автентичність відбитка печатки або штампа, яким скріплений документ.

    Хто може проставляти апостиль?
    В Україні повноваженнями проставляння апостилю наділені:
    • Міністерство юстиції України - на документах, що видаються органами 
    юстиції та судами, а також на документах, що оформляються нотаріусами України;
    • Міністерство освіти і науки України - на офіційних документах, виданих навчальними закладами, державними органами, підприємствами, установами і організаціями, що стосуються сфери освіти і науки; 
    • Міністерство закордонних справ України на всіх інших видах документів.

    Хто може звернутися за проставленням апостилю?
    Особа, яка підписала документ, або будь-який пред'явник документа. 
    Звернутися з проставлення апостилю на документах, що видаються органами юстиції та судами, а також на документах, що оформляються нотаріусами України можна двома шляхами:
    • особисто з заявою до територіальних органів Мін'юсту; 
    • надіслати поштою до Мін’юсту або його територіальних органів (виключно з-за кордону та для проставлення апостилю на документах про державну реєстрацію актів цивільного стану).

    Які документи підлягають апостилізації? 
    Апостиль може бути проставлений на офіційних документах, які були складені на території України, і які мають бути представлені на території іншої держави, а саме:
    • на документах, які виходять від органів судової влади України;
    • на документах, які виходять від органів прокуратури України, органів юстиції;
    • на адміністративних документах;
    • на документах про освіту та вчені звання;
    • на документах, оформлених державними і приватними нотаріусами;
    • на офіційних свідоцтвах, виконаних на документах, підписаних особами у їх приватній якості, таких як офіційні свідоцтва про реєстрацію документа або факту, який існував на певну дату, та офіційних і нотаріальних засвідченнях підписів.
    Однак, ці Правила не поширюються:
    • на документи, видані закордонними дипломатичними установами України;
    • на адміністративні документи, що мають пряме відношення до комерційних або митних операцій.

    Які документи необхідно подати?
    Для проставляння апостилю подається:
    • оригінал документа, на якому проставляється апостиль, або його копію, засвідчену в установленому порядку;
    • документ про оплату послуги з проставлення апостиля (документ, що підтверджує право заявника на звільнення від сплати).

    На яких документах апостиль не проставляється?
    Апостиль не проставляється на:
    • оригіналах паспортних документів, військових квитків, трудових книжок, дозволів на носіння зброї, свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів (технічних паспортів), посвідчень особи;
    • оригіналах, копіях (фотокопіях) нормативно-правових актів, роз’яснень та правових висновків щодо їх застосування, документах, що мають характер листування.

    Скільки це коштує?
    Вартість послуг з проставлення апостилю на документах, що видаються органами юстиції та судами, а також на документах, що оформляються нотаріусами України становить:
    • для громадян України, іноземних громадян та осіб без громадянства – 3 неоподатковувані мінімуми доходів громадян (51 грн);
    • для юридичних осіб - 5 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (85 грн).

    Який строк розгляду заяви?
    Проставлення апостиля або відмова в його проставленні здійснюються Мін'юстом у строк до 2-х робочих днів. У разі необхідності отримання зразка підпису, відбитка печатки та/або штампа, а також здійснення перевірки документів про державну реєстрацію актів цивільного стану у випадках відсутності відомостей про них у Державному реєстрі актів цивільного стану громадян та/або виникнення сумніву щодо їх достовірності строк розгляду документів на проставлення апостиля може бути продовжено до 20 робочих днів.

    Куди звертатися для проставлення апостиля?
    Прийом та видачу документів, на яких повноваження з проставлення апостиля надано Мін’юсту, здійснюють усі відділи державної реєстрації актів цивільного стану (ДРАЦС). 
    Окремо зазначу - проставлення апостиля значно спрощує процес легалізації документів для країн-учасниць Конвенції. Проте, якщо країна – не учасник Конвенції, проставляння апостилю неможливо. У цьому випадку для завірення документів застосовується процедура консульської легалізації.

    Куди звертатися за більш детальними консультаціями та роз’ясненнями?
    Якщо у вас залишились питання з данного приводу, будь ласка, телефонуйте до контакт-центру системи безоплатної правової допомоги за номером 0 (800) 213 103, цілодобово та безкоштовно в межах України. В центрах та бюро надання безоплатної правової допомоги по всій Україні ви можете отримати юридичну консультацію та правовий захист.

     

    Павле Дмитровичу, хочу одружитися зі своєю дівчиною за скороченою процедурою. Скажіть, що нам для цього потрібно і де це можна зробити?

    Іван Нестеренко

    Хто має право вступати в шлюб?

    Українське законодавство майже не ставить обмежень для тих, хто бажає поєднати своє життя у шлюбі. Фактично кожна особа, яка досягла 18 років та на момент подачі документів офіційно не є одруженою може створити сім’ю.

    А у окремих випадках, якщо є відповідне рішення суду про надання права на шлюб, створити сім’ю можуть навіть шістнадцятирічні.

    Хто проводить цю процедуру?

    Одруження або, як правильніше казати з правової точки зору, державна реєстрація шлюбу здійснюється органами державної реєстрації актів цивільного стану (ДРАЦС).

    Яка процедура подачі документів?

    Для того, щоб провести державну реєстрацію шлюбу потрібно звернутись будь-якого органу ДРАЦС.

    При цьому, не має жодного значення, де зареєстровані закохані. Адже реєстрація шлюбу проводиться за принципом екстериторіальності, тобто документи можна подати до будь-якого органу державної реєстрації актів цивільного стану в будь-якому населеному пункті.

    Які документи потрібні?

    Заява за встановленою формою.

    Якщо ви раніше не були одружені, то достатньо мати з собою лише паспорти. У разі коли один або обидва закоханих є громадянами іншої країни, то окрім рідного паспорта необхідно подати його переклад українською, засвідчений належним чином, та документи, які підтверджують легальність перебування в Україні.

    Якщо заявники або один з них раніше перебували в шлюбі, необхідно також надати документи, які підтверджують припинення попереднього шлюбу або визнання його недійсним. Це може бути свідоцтво про розірвання шлюбу, рішення суду про розірвання шлюбу чи про визнання шлюбу недійсним, яке набрало законної сили, свідоцтво про смерть одного з подружжя, висновок відділу державної реєстрації актів цивільного стану про анулювання актового запису про шлюб тощо.

    Іноземці так само мають надати документи, які підтверджують припинення шлюбу в країні проживання або громадянства. Відповідно до діючих міжнародних норм ці документи  мають бути належним чином засвідчені. Це може бути  консульська легалізація або апостиль. Жодного посвідчення не вимагають документи країн, з якими Україна має міжнародну двосторонню угоду.

    Які ще формальності мають бути дотриманими?

    За загальним правилом й нині діє застаріла радянська норма, за якою після подачі заяви про реєстрацію шлюбу, майбутньому подружжю надається місячний строк на те, щоб подумати над своїм бажанням стати єдиною сім’єю.

    Єдиною можливістю уникнути нікому непотрібного очікування може бути рішення керівника ДРАЦС скоротити цей строк за умови наявності документів, які дають право на термінове одруження: вагітність, наявність спільних дітей або хвороба, яка становить загрозу для життя. Через це можуть виникати  факти корупції, коли майбутнє подружжя змушене купувати відповідні довідки в медичних закладах.

    Ми вирішили спростити життя українців та запустили пілотний проект «Шлюб за добу». Проект передбачає відхід від старих бюрократичних радянських норм. Тож нині за ініціативи Міністерства юстиції усі бажаючі можуть одружитися навіть у той самий день, коли були подані документи.

    З моменту запуску в рамках пілотного проекту станом на 26 листопада 2017 року було проведено 21 858 реєстрацій шлюбів. Проект реалізується у 58 населених пунктах у тому числі 2 виконавчих комітетів сільських рад.

    Як скористатися цією послугою?

    Щоб зареєструвати шлюб за прощеною процедурою в рамках проекту Міністерства юстиції «Шлюб за добу!» необхідно звернутися до одного з акредитованих центрів у вашому місті.

    Після цього закоханим залишиться зробити лише кілька простих кроків. Перший – обрати організатора. Другий – обрати бажану дату та час. Третій – пред’явити паспорти та за необхідності інші документи. Четвертий – підписати відповідний договір. І п’ятий крок – з’явитися у обраний час та місце і одружитись.

    Де можна скористатися послугою «Шлюб за добу»?

    Одружитися за добу можна за адресами, зазначеними на сайті Міністерства юстиції України - minjust.gov.ua

     

    Володимир-Волинський районний відділ державної реєстрації актів цивільного стану Головного територіального управління юстиції у Волинській області відповідно до постанови Кабінету Міністрів України  від 22.12.2010 року № 1168  “Про затвердження переліку платних послуг, які можуть надаватись відділами  державної реєстрації актів цивільного стану”,  та статті 20 Закону України “Про державну реєстрацію актів цивільного стану” від 01.07.2010 № 2398-VІ   надає  наступні  платні послуги затверджені наказом Головного територіального управління юстиції від 16.02.2017  №35/7

    № п\п

    Найменування  послуг

    Одинця

    виміру

    Ціна послуги/грн./ з ПДВ

     

    1

    2

    3

    4

     

    1.

    Пошук актового запису цивільного стану без повідомлення заявником даних про рік державної реєстрації актів цивільного стану

     

    Одна послуга

     

         120.00

    2.

    Пошук запису в метричних книгах, складених іншою ніж українською мовою до утворення органів  державної реєстрації актів цивільного стану,за відсутності даних про рік складення запису

     

    Одна послуга

     

    150.00

         3

     

     

     

    Надання правової допомоги, що включає складення заяв (анкет,прохань),у вирішенні щодо  повторної видачі свідоцтв та інших документів про державну реєстрацію актів  цивільного стану

    -відділами державної реєстрації актів цивільного стану не за місцем  звернення заявника

     

     

    Одна послуга

     

     

     

     

     

    80.00

     

     

     

    -в від компетентних органів іноземних держав 

               

    Одна послуга

    150.00

        5

    Складання за проханням фізичних осіб заяв про державну реєстрацію актів цивільного стану, про  державну реєстрацію актів  цивільного стану та витягів з Державного реєстру  актів  цивільного стану,про внесення змін до актовиї записів уцивільного стану,поновлення та анулювання  актів  цивільного стану.

     

     

    Одна послуга

     

     

    30.00

    6

    Надання консультацій з питань витребування документів про державну реєстрацію актів цивільного стану

    Одна послуга

    60.00

    Переглядів 51089 Останнє редагування Четвер, 05 вересня 2019 09:03
    Розробка: Відділ інформаційних технологій
    апарату Волинської облдержадміністрації
    Інформаційне наповнення:
    Володимир-Волинська районна державна адміністрація
    Усі права на матеріали, розміщені на цьому сайті, належать Володимир-Волинській райдержадміністрації.
    Адреса: 44700, м.Володимир-Волинський, вул. Небесної Сотні, 3, т.24467, E-mail: post@vvadm.gov.ua
    © 2014 vvadm.gov.ua